"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

środa, 24 kwietnia 2013

ł. jak łeee i The Walking Dead!

Panienka wyjeżdża na wycieczkę- zieloną szkołę do Torunia.
Dwa dni tylko, a pakowania jak na dwa tygodnie.
Z TCW muszę iść do lekarza, niestety uznałam, że skoro wstydzi się już mnie w łazience, to siusiaka myje sam no i chyba było to niedokładne mycie, moim niemedycznym okiem zrobiła się mu stulejka.
Jak by kłopotów było mało.


Po za tym wiosna, moi drodzy.
Korzystać trzeba.


a ten serial już uwielbiam!

19 komentarzy:

  1. przerabiałam stulejkę swojego czasu,będzie dobrze Futrzaku:**
    A Toruń piękny,będzie Panienka zadowolona bardzo,no chyba,ze już była i zna;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie była, mam nadzieje ze będzie zadowolona.

      Usuń
  2. jak wytną co nieco to lepiej będzie - ja tam jestem za obrzezaniem, z tytułu higieny po prostu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, martwi mnie raczej kwestia zaległego ubezpieczenia, a na prywatny zabieg nie wiem czy będzie mnie stać. jutro wszystko mi się ma wyjaśnić, a w piątek idziemy tak czy siak do lekarza rodzinnego.

      Usuń
    2. to fakt, prywatnie koszt to 600 zł wzwyż + oczywiście wizyta a na kase chorych będziecie pewnie czekać i czekać niestety :( - bardzo fajnie, że reagujesz i działasz:)i życzę załatwienia sprawy jak najszybciej.

      Usuń
    3. pożyjemy zobaczymy jak to pójdzie.

      Usuń
  3. załaduj więcej:PPP
    sierotko ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie ładuje mi po wrzuceniu załaduj więcej

      Usuń
    2. wiem, wrzuciłam nowy post;)
      a z serialem miałam rację ;PPP

      Usuń
    3. No dobra, odezwę się w końcu. Podczytuję Ciebie, Viki(podczytywałam, dopóki sie nie zakodowała- wredna) i kilka innych. Nie komentuję, bo nie sadzę żebym miała coś wyjątkowo interesującego do powiedzenia, więc milczę sobie. Lubię Was dziewczyny i jak się okazuję wiele rzeczy wspólnie lubimy, a Żywe Trupki po prostu uwielbiam - zakończenie praktycznie każdego odcinka wprasowuję w fotel, prawda?
      Pozdrawiam serdecznie Futrzaku (Viki - Ciebie również, ale na Twoim blogu raczej nie mam szans już nic napisać ;).
      Chmurka

      Usuń
    4. hej Chmurko:) ja dopiero zaczęłam ten serial oglądać ale już wiem że bede jego wielką fanką:)
      Pozdrawiam!
      ps. piszę mimo że nie sądzę abym coś wyjątkowo interesującego miała do powiedzenia:)

      Usuń
    5. Chmurka, tu tez jest fajnie :)))

      Usuń
    6. futi
      wysnalabym ci Milosc, ale juz jetse tfojom szonom., prawda?

      Usuń
    7. oczywiście Rybeńko:) ♥

      Usuń
  4. Oglądnęłam kilka odcinków i wystarczy :)
    Miłego wieczoru, gaduły!

    OdpowiedzUsuń
  5. stulejki nie przerabiałam ;)
    ł jak łeeeeeeee idzie do lamusa
    dzisiaj m jak miły dzień :)
    a więc miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez sie wkrecilam w zombie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj