"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

o niedziela

Wczorajszy dzień był mimo wszystko fajny.
Poczytałam, obejrzałam, poszłam z Panienką na spacer.
TCW wrócił  od Casanowy obrażony na cały świat, on nie będzie się uczył, nie jest moim służącym, nie mam mu rozkazywać, wstrętna jestem itd...
Potem zaczęło go boleć gardło i spotulniał.


Ufff.
Kocham swoje dzieci, naprawdę...
ale klateczkę bym im zbudowała czasami..

A na spacerze wiosna pełną gębą:

Tygrys obronny



wieś

Romantyczny zachud

pole i bobry ( gdzieś tam są, na pewno)


27 komentarzy:

  1. Ja moj Antek zqczyna warczeć to wtedy na 90% wiem że jakieś choróbsko mu się rozwija..
    Tygrys boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, coś może w tym jest, do szkoły poszli. zobaczymy po powrocie.

      Usuń
    2. trzymam kciuki za te 10% :))

      Usuń
  2. Również spędziłam fajną niedzielę
    na 3 dni przyjechał synuś mamusi :)
    Dogadzałam mu kulinarnie, oglądaliśmy filmy i dużo rozmawialiśmy
    Dzisiaj wyjeżdża, ale ja pewnie pojadę do Vroclove, więc rozłąka nie będzie długa i już się cieszę.
    Jak synuś marudzi i ma pretensje, to ja wiem, że ma... rację :) I wówczas zaczynam się przyglądać sobie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sugerujesz coś ?
      Buziaki!

      Usuń
    2. w dobie podtekstów, puszczania oczek i innych "zakamuflowanych" wypowiedzi mój komentarz TYLKO i WYŁĄCZNIE dotyczy mnie :)))
      buziaki:)

      P.S.
      Twoja petycja została rozpatrzona negatywnie :)))

      Usuń
    3. ha! i to jest piękne, że mogę :PPP
      przedtem nie mogłam;)

      Usuń
    4. no, ten argument do mnie przemawia:D

      Usuń
  3. Takie tygryski lubie najbardziej.
    Pewnie mnie cos bierze bo jestem marudna:))))
    Dzien doberek.

    OdpowiedzUsuń
  4. o rety...zachód !!!!! popraw kobieto ten błąd.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziki,sarny, zające i.... kozy:) Widziałam, napradw!;))

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie tam macie:)))
    zdrowia dla Synka!

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz to by tylko siedzieć na tej łące i patrzeć w słońce......ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli rozumiem, że zaczął się okres buntu?

    Tygrysa pozazdrościć. :-) Jest cudny i wydaje się taki duży. Szarobure koty są najfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co to jest, ale mam do wydania ośmiolatka:D

      Usuń
  9. piękna przyroda, cudny dumny kotek i te bobry nawet fajne :)
    Mam nadzieję, że synek jednak zdrowy :)
    Buziole wielkie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojtam, dzieci, jak to dzieci :) Ale klatka czasem się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj