"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 28 kwietnia 2013

Twarzoksiążka i jeż

Drodzy Moi, nastąpiła premiera Futrzaka na twarzoksiążce.
W końcu jestem już zdekonspirowana i żyję i wcale mi nie jest z tym źle.
Niestety lądowanie na twarzy odbyło się z lekkimi bólami, ponieważ przerosła mnie facebookowa technika.
Jak by ktoś chciał mnie poczytać tam to zapraszam.

Ponoć nie widać z boku bloga zakładki do Facebooka, ja ją widzę a Wy nie?

Tytułu na stronę "doulową" nadal nie mam. Jest ankieta z propozycjami.

Czytam polski kryminał z czasów PRL-u "Zły" Leopolda Tyrmanda.
Fajne, ale dawno już nie czytałam jednej książki tak długo. Trzy wieczory i końca nie widać...


Wczoraj była inauguracja sezonu grillowego.
Późno, bo pogoda nie dopisywała.
Wczoraj niestety też było brzydko i zimno.

Na grilla przyszedł jeż.
Piękny, malutki, chłopcy na chwilę złapali go w miskę po chipsach, nie wiem czy to było humanitarne, ale chcieli pokazać dzieciom.
Po chwili wypuścili go w naszej wiejskiej kniei, czyli za śmietnikiem.



* podczas wykonywania zdjęć ucierpiała tylko miska po chipsach. ( taką mam nadzieję)

45 komentarzy:

  1. uwielbiam jeże:)
    własnie, a Ty gdzie futrzaczku???

    OdpowiedzUsuń
  2. Futrzaku jez na grila przyszedl bo wiedzial ze z dobrymi ludzmi bedzie mial do czynienia. Fajny ten nieproszony gosc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja propozycja (jesli mozna)

      "Doula - do uslug"

      Masz piekny zawod chcialam dodac bo choc wiedzialam mniej wiecej to teraz wiem wiecej.
      Milej niedzieli.

      Usuń
    2. podoba mi się nazwa:)bardzo dobra!

      A pamietacie taką akcję w daaaawnych czasach w Teleranku - Niewidzialna ręką?
      Niewidzialna ręka to możesz być ty, czy to także ty..

      Futi, może Ty taka niewidzialna ręka jesteś ?:)))

      Usuń
    3. Lamia, nazwa bombowa! jeszcze przemyślę, ale wychodzisz na prowadzenie:)
      Viki, Niewidzialna ręka?

      Usuń
    4. futi, to nie tytuł dla Ciebie:)
      ach, to taki skrót myślowy hahaha
      no wiesz, kobieta rodzi komfortowo dzięki Twojemu wsparciu niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, a że czarów nie ma, to za dotknięciem Twoich czułych rąk.... niczym dobrego niewidzialnego ducha uffff pokretne to, ale wiem, że Ty zawsze wiesz o co mi kaman :PP

      Usuń
  3. Jeże to fajne zwierzontki som

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się "Doula - do usług", dodałabym jeszcze coś w rodzaju "początek jest bardzo ważny". Pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie ze Wam sie spodobalo To byl leniwy niedzielny poranek i w koncu postanowilam sprawdzic dokladnie znaczenie slowa Doula
    I wyszlo ze z greckiego "ta, ktora sluzy" i tak jakos zrelaksowany musk poddal mi pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doula-rodzące to moja specjalność!
    Z doulą bezpieczniej!
    Doula krzepi!
    Doula- cud narodzin!
    Pomocna dłoń douli.
    Nie rodzę bez douli!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Li, teraz dla odmiany będę mieć problem co wybrać, dzięki bardzo za pomysły:)

      Usuń
    2. DOULA MATKI!żonamietka:D

      Usuń
    3. Fajne!
      "DOULA Poloznej"

      Ale chyba nie do konca to ta sama profesja.

      Usuń
    4. nie, doula położnej to tak jakbym miała wspierać położną:)

      Usuń
    5. Nie, mnie chodzilo o skrot myslowy Dola poloznej, w sensie los, przeznaczenie i takie tam.
      Ale niezbyt trafne zdaje sie :)))

      Usuń
  7. "Zły" to moja ukochana książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyta się fajnie, ale jakoś mi wyjątkowo długo.

      Usuń
  8. Doula- na dobry początek! Z Doulą lżej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Doula towarzyszką w najważniejszych chwilach życia. Doula mi się kojarzy właśnie z towarzyszeniem....taką wspierającą obecnością i mądrością. A "Zły" stoi u mnie na półce, może też w końcu po tą knigę sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeż cudny ... i fajny wieczór :) cieszę się kochana że miałaś miłą inaugurację grillową :)
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Doula - 3 w 1 - ciąża, poród, połóg
    wsparcie, pomoc, dyspozycyjność na każdym etapie

    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. no, no ;) ...dobre skojarzenie nie jest złe, ale to chyba było 2 w 1?
      szampon head&shoulders też 2 w 1 :PP

      Usuń
    3. tak jakoś mi się skojarzyło :)

      Usuń
  12. Wybaczcie, ale zaangazowalam meza i jego propozycja to " Ma Doula".
    :)))
    Musialam sie wytlumaczyc czemu mi sie micha do ekranu cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie, któtko.
      Pozdrowienia dla męża:)

      Usuń
    2. lamia, ale pewnie mąż nie wie, co to może znaczyć na pewnym fariatkofie :)

      Usuń
    3. I sie nie moze dofiedziec Choc siem zdemaskowalam dzis :)

      Usuń
    4. domyśliłam się, niestety ;PPPP

      Usuń
    5. a myślałam że demaskowanie siem to moja działka:D

      Usuń
  13. futi, zobacz jaki program jest, ja nie widziałam go..
    a może kiedyś będzie program z Tobą w roli głównej ?:)
    http://tvnplayer.pl/programy-online/polozne-odcinki,1243/sezon,0/najnowsze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie oglądałam, ale obejrzę na pewno.
      o mnie będzie lepszy program:)

      Usuń
    2. o wiele lepszy, to nie ulega wątpliwości, Królowo Douli :*

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj