"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

piątek, 26 kwietnia 2013

Oponki i pseudo-końkurs

Odwiedził mnie dziś mój były pracownik.

Pracował u mnie parę lat temu, potem w innych serwisach. Teraz znowu szuka pracy i liczył na to ze go zatrudnię. No niestety, zleceń mało dla tych pracowników co mam.

Zobaczył mnie dziś po paru latach i ... rzucił mi w twarz że  się spasłam. Nie dodał że, jak świnia ale cóż, miał rację.
Całe życie walczę z tą moją wagą, raz rozmiar 36 raz 50. masakra. Dobra, nie marudzę.

Chciałabym was prosić o pomoc.
Potrzebuję jakiś fajny tytuł na mojego Doulowego Bloga, niestety dziura w mózgu całkowita, nic nie mogę wymyślić.
Może ktoś ma jakiś pomysł.?
Chciałabym również logo, ale tu już gorsza sprawa, talentu plastycznego nie posiadam, moje dzieci lepiej ode mnie rysują.
Może macie jakieś pomysły lub sugestie.
Przewidziana nagroda :D

48 komentarzy:

  1. plastycznych talentuff brak
    ale o tytule pomysle
    choc w tym tez nie bryluje.. :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam, że to o oponkach - donatach będzie. a tu wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie kuś, chociaż oponek akurat nie lubię:P

      Usuń
  3. Byłego pracownika zdzieliłabym w pysk.....rysować nie potrafię......o tytule podumam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się na rozmiarach, ale - skoro pan pracownik tak powiedział, to może lepiej że "były" - przynajmniej wiesz, że zatrudniałaś prostaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ty potrafisz tak dyplomatycznie odpowiedzieć:)

      Usuń
  5. no to chyba więcej kolega nie wróci.... jak tak palnął to chyba już wie, że nie ma po co :)))
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Futi! Trzeba było mu powiedzieć ,że się nie spasłaś tylko Ci przybyło powierzchni erotycznej, a sądząc po jego odzywce jego komórki mózgowe są w zaniku!!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "powierzchnia erotyczna"!! Miśka - jesteś genialna:))
      Futi - jak coś mi wpadnie do głowy, to napiszę:)

      Usuń
    2. Alcyś! Zasłyszane:))

      Usuń
    3. Miśka
      Po raz milionowy jezdem tfojom fankom!

      Usuń
    4. wydrukujem to sobie i powiesze Sołtysowi przed oczami!!!
      Mła!

      Usuń
  7. kurcze może logo mój brat by zrobił - w sumie technikum graficzne kończy i bardzo podoba mu się dłubanie w programach grafcznych
    czekaj tylko, aż mu się matura skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było by super:) no to czekam:D

      Usuń
    2. jak pozwolisz mu do cv wpisać, że zrobił to będzie chętny :D

      Usuń
    3. oczywiście,że będzie mógł wpisać:)

      Usuń
  8. futrzaku - zdradź sekret: jak zrobiłaś z rozmiaru 50 - 36? bo w odwrotną stronę to chyba siem domyślam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siłownia, rower, basen i dieta. z rozmiaru 46 - na 36. Moja mama z 52 na 44. czas było by znowu powalczyć.

      Usuń
    2. Mamie czyli że ino Tobie?

      Usuń
    3. A
      Ale f szadne alfebety nie wchodzem jusz :P

      Usuń
    4. Ale sprawa powierzchni erotycznej zaczyna na mnie działać :)))

      Usuń
    5. no tego wcześniej nie słyszałam, a dobre jest:P

      Usuń
    6. Że na którymś blogu dziś żem przeczytała
      Alcyś
      Albo dama Miśka :)))

      Usuń
    7. no ja przeczytałam to na swoim blogu, ale gdzie one się dziś jeszcze szwendają to nie wiem:D

      Usuń
    8. Ja tesz nie fiem
      Ale u viki snofu ktoś ciem zdemaskofau
      Taka karma :P

      Usuń
    9. le tam, nie szczypałam. ale skoro mam być celebrytkom to się nawet na fejsa wrzucam a co:D

      Usuń
    10. Pszyszlesz mi ałtograf??
      a jak siem wrzuca na twarrz?

      Usuń
    11. a drogom prób i błędów się wrzuca, chcesz to Ci w emailu wytłumaczę może.
      Żonie autograff? przecie Ty masz nawet moje zdjęcie!

      Usuń
    12. No nie kcem siem wywyszszać
      A do faca kiedyś mosze i dojżejem:)))

      Usuń
    13. dojrzejesz i spadniesz na twarz:D

      Usuń
    14. Mosze jako ta jemioła zostanem na zawsze na dżewie?

      Usuń
    15. Jełopa tesz mosze być :PPP

      Usuń
    16. Ło maj łep
      Ja jusz lepiej spać pujdem....

      Usuń
  9. A dobra...powiem MIETKOWI, na pewno jakiś tytuł wymyśli....Bo jak nie Mietek to kto...?!?!!?
    żonamietka ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mietek rządzi:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mietek powiedział: POPRZYJ ZE MNĄ, PARCIE NA STARCIE, LICENCJA NA PORÓD!!!!!
      żonamietka:D

      Usuń
    3. :D niech jeszcze trochę pomyśli:)

      Usuń
    4. Jeszczeeee???!!!

      Usuń
  10. Krytyka wyglądu może nieraz okazac się konstruktywna.
    Np ta cała Li, po zjebce za wygląd w "Ugotowanych" wzięła się w końcu za siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Li kibicuję.
      Krytyka owszem, może pomóc, ale nie taka jaką było widać w sieci.
      To było chamstwo nie krytyka.

      Usuń
  11. Li też potrafi dorzucic do pieca.
    Więc nic dziwnego że zjechali ją i jej wygląd.

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj