"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

wtorek, 14 stycznia 2014

Kultura

Od czterdziestu minut czekam na wolną łazienkę, zaraz wyjde z siebie. Panienki zrobily sobie salon fryzjerski, a ja po czternastu godzinach pracy nie mam sie gdzie wykąpać.
Aaaaaa,!!!!!!!!!!!!
Po za tym jestem dziwolągiem, na przerwach w pracy czytam gazety  , jakie słysze przykładowe komentarze,:
- będą cie bolały oczy
- nie masz co robić, tylko czytać,?
- oj mało pracy chyba masz, że czytasz...
- dobrze że przynosisz gazety jest na czym siedzieć
- ja nie czytam, bo czytanie męczy
I tak sobie myśle że Ci młodzi dorośli, kiedyś bedą mieć swoje dzieci i im nie będą czytać.
Bo po co,?
Czy ja jestem dinozaurem,?

20 komentarzy:

  1. Az trudno uwierzyć
    Ja nie umiem nie czytać
    A zapewniam cie ze nie będą czytac swoim dzieciom i nie będą widziały w tym problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami myślę,że gdybym tyle książek nie pochłonęła,to życie byłoby mniej skomplikowane;)

      Usuń
    2. Mniej skoplikowanena pewno, ale nie tak ciekawe.

      Usuń
  2. niestety jest mnóstwo osób, które nie czytają. sobie dla siebie. dzieciom. a potem się dziwią, gdy dziecko nie chce czytać lektury lub czegokolwiek innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czytam dużo, Młoda też zarażona, czyta chyba więcej ode mnie.

      Usuń
  3. znam matke "która przeczytała 1000 książek" i ani jednej dziecku
    nic nie daje gwarancji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, ale nie pojmuje.

      Usuń
    2. Moje dzieci też nie czytają chetnie, ale wierze że to sie kiedyś zmieni.

      Usuń
  4. 'uroki' życia we wspólnocie ;-)
    na złość tym komentatorkom czytałabym jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. sądzę, że więcej mądrości w tych gazetach niż...

    Futi, a jakie Ty gazety czytasz na obczyźnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, przywiezione czy kupione na obczyźnie?

      Usuń
    2. viki, takiemu przeglondowi prasy to by sie nie dziwili i jeszcze by pozyczali. :P

      Usuń
    3. kurcze, nie pomyślałam, ale nocą się nie myśli;)

      Usuń
    4. Twój styl, duży format, wysokie obcasy, kukbuk, polityka, wprost, nesweek, przywiezione z Polski

      Usuń
  6. Mówcie dziefczyny,co kcecie,ale to cuś musi byc i w genach.Czytam "od zawsze".Dzieciom czytałam,nie co wieczór,ale czytałam.Moi rodzice nie czytajacy książek.Przykładu więc nie miałam,moje dzieci książki do ręki nie wezmą.Moja babcia podobno uwielbiała czytac,choc swoich książek miec nie mogła i z czasem też lekko nie było. Jak to więc działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W genach zapewnie też, ale nic nie szkodzi próbować.

      Usuń
  7. Po co gazety, ksiazki jesli na kazdym rogu ulicy, sklepu jest napisane wszystko..., a ze to ogupia, to juz inna sprawa... Ale w koncu nawet nie wiesz, ze nie wiesz!
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umysł trzeba ćwiczyć, inaczej może być tylko gorzej

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj