"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

czwartek, 16 stycznia 2014

Mam dziś wolne a tu takie wydarzenie,!

Mam dziś wolne, inne szklarnie mają przestój to szef daje tamtym pacownikom godziny, kosztem niestety naszym.
Ale akurat dzis nie narzekam, czasami sie przydaje.
A dodatkowo, pijąc kawe w salonie,( wstałam o 11,) usłyszałam listonosza próbującego wrzucić przez drzwi pocztę.
A tam poczta dla mnie,!
Przepiękne kartki imieninowe i....taratata,!
Prezent,!!!!!!
Jaki,? Bardzo mi tu potrzebny.
Będę żyć,:)))))))))))))))
Dziękuję dziewczyny,jesteście Wielkie,!

14 komentarzy:

  1. moja imienniczko życzę uśmiechu i dobrodziejstw emigracji
    widzisz szef wiedział kiedy dać Ci wolne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem ciekawa jak on to wiedział,:)) ale z Wami fariatki to nic nigdy nie wiadomo,:)))))

      Usuń
    2. przysniło mu się moze;P

      Usuń
    3. oj tak, sny wielkom moc majom!!!!!!!
      jeszcze takie! :P

      Usuń
  2. siem cieszem, fajne te dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, niespodzianki fajne som :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcialam powiedziec, ze storczyki produkujom tlen i warto je trzymac w pokoju w ktorym sie spi

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj