"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 22 lutego 2014

Czasami

Czasami nachodzą mnie myśli, że jesteśmy tylko marionetkami w rękach dużego kosmicznego dziecka.
I że moje życie tak naprawde zależy w wiekszosci od przypadku, wydarzenia, spotkania innych ludzi, raz lepszych, a raz gorszych.
Plany na przyszłość, a co jak nie ma przyszłości,?
Chyba sie starzeję.,:)
W mojej obecnej pracy mam dużo czasu na myślenie, wspominanie, sny na jawie.
I tak sie zadumam czasami nad tym wszystkim.
Życie jest fajne, ale nieprzewidywalne.

Ps. Nie wolno nam wychodzić w pracy do toalety poza wyznaczonym na to czasem, cholera mam sobie pampersy kupić,? Przerwy są dość często bo co trzy godziny, ale niestety mój organizm sobie z tym nie radzi.:)

13 komentarzy:

  1. To akurat na pewno jest niezgodne z prawami czlowieka
    Ten zakaz sikania częściej niż co trzy godziny

    No i dziś miałam podobne wrażenie
    Tej nieprzewidywalnosci życia

    :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nasze myśli idą w tym samym kierunku, nieprzewidywalnym,:)

      Usuń
  2. Futi, nasikaj na podłogę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Slowem sikanie na gwizdek?
    Ale to nie zawsze tak dziala... dziwne przepisy sobie ktos wymyslil.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślę, że nasze życie jest ....nasze. Wprawdzie rozmaite koincydencje, spotkania, pyszne znajomości częstokroć zmieniają nam rzeczywistość, ale to jak przyjmujemy świat, to co przynosi, ile wdzięczności mamy w sobie za drobne rzeczy sprawić może, ze będziemy odrobinę szczęśliwsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ta chwila jak mnie moje dziecko przytula to jest ta najszceśliwcza chwila, albo jak w pochmurny dzień widać przez chwile słońce.

      Usuń
  5. Futi dobrze ze ciaze masz za soba bo ... sama wiesz jak z tym sikaniem:)
    Nawet nie watp w przyszlosc, bo ona jedynom czystom kartom.
    :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyszłośc jak i przeszłośc,będzie i dobrze i źle. Za często myślę,że może byc tylko niedobrze.Na szczęście wciąż spotykam niezwykłych ludzi.Czasem jest to jedno zdanie,które wywróci złe myślenie,i znów mam napęd do życia.Czego i tobie bardzo życzę.

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj