"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

środa, 18 kwietnia 2018

Bunt nastolatka

Nie znam się na psychologii wieku rozwojowego ale ponoć buntujący się nastolatek/latka to zdrowy psychicznie nastolatek.
Nie wiem. Nie znam się. 
Ale moja cudowna córka w takim razie jest baaaardzo zdrowa psychicznie.
Od rana do wieczora ćwiczy moją cierpliwość 
Od miłości do nienawiści.
W zeszłym tygodniu poszłyśmy na "randkę" do fajnej wegańskiej knajpki. Było przecudownie.
Powrót do domu natomiast przypominał horror😂
Nie nadążam nad zmianami nastroju i pomysłami. 
Teraz już doskonale wiem co to znaczy małe dzieci mały kłopot ....😁😁😁😁
Dziś się spakowana i powiedziała że WYPROWADZA się na drugi koniec Polski do rodziny zastępczej .
Chyba jej nie przyjęli bo przed 22 była w domu.
Jak żyć się pytam? Jak żyć ?????

6 komentarzy:

  1. Ech, hormony!
    Cierpliwości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddychaj do torepki!!
    Ponoc natura to tak "sprytnie" wymyslila zeby matki zegnaly dzieci idace w swiat, do swojego gniazda, bezbolesnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet z ulgom!

      nie znałam tej teorii ale się mnie podoba:))

      Usuń
  3. No współczuję! A jeszcze bardziej mojej mamie,która dzięki mnie to przechodziła (bo pamiętam dokładnie, co robiłam:) ).

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba z chłopcami jest łatwiej, ale zgaduje, bo nie mam porównania.

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj