"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

wtorek, 31 grudnia 2013

jestem inna, mamo, tato

Czasami spotykasz na swojej życiowej drodze Kogoś i wydaje ci się że ten Ktoś to człowiek z innej planety.
A mimo wszystkich sprzeczności i różnic, miło się rozmawia, spędza ze sobą czas.
I się myśli o tym, żeby tej drugiej osobie w życiu było łatwiej i przyjemniej.
Kilka takich osób na mojej drodze się trafiło.
Z jednymi zaiskrzyło, z innymi mniej.
Jeszcze inni uznali, że moja droga jest inna niż ich.
Trudna jestem, to wiem, ale za bliskimi mi osobami w ogień wskoczę.
Nienawidzę obłudy i kłamstwa.
Udawanego " miłosierdzia" też nie znoszę i nie potrzebuje.
Taka jestem.
A tym osobom które mnie zaakceptowały , mimo wszystko, bardzo dziękuje ,że jesteście!

I mam nadzieje na kolejny udany rok razem!

30 komentarzy:

  1. SzcEsliwego Nowego 2014!!

    piersa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piersa,piersa,:)))) cały czas myśle o was,:)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zdrowia,szczescia,radosci dla Ciebie i Luchszki,:))

      Usuń
  3. Dobrego roku slonce!
    I wiesz co? Z calego serca Ci życzę zebys nie musiala nigdzie wyjeżdżać!
    Nie pisze często, ale jestem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Futti - uściski do utraty tchu:)
    i niech się udaje co najważniejsze, a pierdołami nie zawracajmy sobie głowy:**

    OdpowiedzUsuń
  6. więc oby był udany.
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Być akceptowanym, to wielka sprawa. Jednak jeszcze trudniejsze jest, by umieć zaakceptować innych. Nawet pomimo znaczących różnic:-).

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam Cię biorę z dobrodziejstwem całego inwentarza:)
    Dobrego Roku, Aguś!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś piękna, mamo, tato
    w głębi swej jedyna i wyjątkowa, niepowtarzalna
    i ubogacająca nas, też przecież na swój sposób 'innych'

    dobrze, że jesteś jaka jesteś, Futrzaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bo tu siem zeszuy same z tej innej planety. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w tym Nowym! Niech będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Futrzaku!!! Szczęścia w Nowym Roku i jak najmniejszej ilości życiowych zakrętów!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No pacz!! skąd my to znamy...Fariaci są akceptowalni :)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj